UVJETI KORIŠTENJA I NAČIN PLAĆANJA

ZA KUPCE IZ REPUBLIKE HRVATSKE

1.

2.

Korištenje usluga Web stranice EX-MALLa odobrava se isključivo punoljetnim osobama. Uporaba i korištenje Web stranice EX-MALLa od strane djece ili maloljetnih osoba nije dozvoljena, te su roditelji i/ili skrbnici dužni o tome voditi računa, u protivnom preuzimaju sva prava i obveze nastale takvim korištenjem, a EX-MALL ne odgovara za eventualne posljedice takvog korištenja.

 

 

 

NAČINI KUPNJE za kupce iz Republike Hrvatske

 

 

Na našoj web-stranici nalaze se dvije web trgovine:

Na početnoj stranici ("POČETNA" na glavnom izborniku) nalazi se web trgovina za kupnju putem Paypala ili

 

predračuna.

Na podstranici eKupi ("eKupi" na glavnom izborniku) nalazi se web trgovina za kupnju preko najveće

 

hrvatske internet trgovine eKupi (za gotovinu ili kreditnim karticama).

Odaberite web trgovinu ovisno o tome na koji način ćete izvršiti plaćanje.

Kupite proizvode preko web trgovine ekupi!     Za našu cjelokupnu ponudu na eKupi kliknite
 
Za firme kao i za krajnje kupce - kupujte na najvećoj domaćoj i regionalnoj internet trgovini - ekupi
Plaćanje gotovinom pri preuzimanju, internet bankarstvom, karticama jednokratno ili na rate.
Platite na 12 rata bez kamata - plaćanje na rate je moguće American Express, Diners, Visa Avenue Mall i MasterCard karticama.

Ako želite naručiti neki sat i platiti ga prilikom dostave gotovinom ili karticom, koristite internet trgovinu ekupi sa kojom više nemorate čekati na predračun i odlaziti u poštu ili banku i plaćati uplatnicom.

                                      ---------------------------------------------------------------

 

Kupite proizvode karticom koristeći

 

 

Ovaj potpuno siguran način plaćanja omogućava bilo kome tko ima e-mail adresu da pošalje novac koji će biti prebačen na žiro račun EX-MALLa. Potrebno je registrirati se na stranicama Paypal-a, te zatim uplatiti naznačenu svotu novaca (preračunatu u eure) na korisnički račun (account) EX-MALLa.

 

Ukoliko već posjedujete PayPal račun, povezan s ovjerenom i važećom kreditnom ili debitnom karticom, dovoljno je ulogirati se uz pomoć adrese e-pošte i lozinke. Plaćanje se odvija preko sigurnosno zaštićene PayPal stranice, što znači da podaci koje koristite prilikom plaćanja nisu dostupni nikome drugome, već isključivo PayPal-u.

Nakon što je uplata evidentirana, šaljemo vam robu na vaš adresu Hrvatskom poštom ili Intereuropom, rok uručenja je 3-4 radna dana.

 

Platite kreditnim ili debitnim karticama - VISA, VISA ELECTRON, AMERICAN EXPRESS, MASTERCARD
 

                                     ---------------------------------------------------------------

 

Pošaljite nam narudžbu za izdavanje predračuna

Postupak plaćanja je slijedeći:

 

- kupac (pravna ili fizička osoba) naručuje robu telefonski (tel.: 01/2440 052), faksom (fax 01/2421 752),

  e-mailom (exmall@exmall.hr) ili osobnim dolaskom.
- kupcu se izdaje predračun sa izračunatim iznosom vrijednosti robe.
- kupac uplaćuje navedeni iznos virmanom ili općom uplatnicom u Fini, banci ili pošti na žiro račun EX-MALLa:

 

 IBAN: HR7524020061100047645    Poslovna banka: ESB (Erste&Steiermärkische Bank d.d.)

 
- nakon što je potvrda o uplati zaprimljena od strane EX-MALLa (dostavljena faksom, emailom ili 

  osobno uručena) kupac može preuzeti robu osobno ili mu se roba dostavlja sukladno dogovoru

  (poštom, Intereuropom).
- ako kupac nema mogućnost poslati potvrdu o uplati faksom ili emailom, Ex-mall će, nakon uplate

  slijedećeg radnog dana provjeriti stanje svog žiro računa i ako je uplata izvršena, roba će biti

  poslana kupcu.

 

TROŠKOVI TRANSPORTA (poštarina)

 

Ako koristite uslugu Paypal, dostava je besplatna. Ako koristite uslugu ekupi, dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 500 kn. Za naručenu robu u iznosu manjem od 500 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 19.99 kn.


Ako plaćate putem predračuna, za sve narudžbe satnih mehanizama čija vrijednost prelazi 300,00 kn (uključujući PDV) kao i za sve modele satova čija vrijednost prelazi 1.000,00 (uključujući PDV) kn DOSTAVA JE BESPLATNA a za manje vrijednosti troškove transporta (poštarine) snosi kupac.

DOSTAVA POŠILJKE
 

Naručena roba preko web trgovine eKupi dostavlja se dostavnom službom Overseas Express na području cijele Republike Hrvatske. Dostavna služba dostavlja u roku 24 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu, što je u praksi u roku 2 radna dana od dana naručivanja.

Naručena roba preko usluge Paypala ili putem predračuna dostavlja se dostavnom službom Hrvatske Pošte (rok uručenja 3-4 radna dana od dana primitka potvrde o uplati) ili HP ekspresa (rok uručenja slijedeći radni dan do 20h od dana primitka potvrde o uplati) na području cijele Republike Hrvatske.

REKLAMACIJE

Kada vam dostavljač donese pošiljku, istu provjerite.
Ako primijetite oštećenja uslijed lošeg prijevoza, ili da je pošiljka otvorena, niste dužni potpisati i preuzeti takvu pošiljku. Dostavljač će nam vratiti oštećenu pošiljku i nova će Vam biti poslana. Kako biste ubrzali dostavu nove pošiljke, možete nam poslati e-mail poruku o oštećenoj pošiljci.

Ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi ili je proizvod neispravan, vratite nam ga, a mi ćemo Vam poslati ispravne proizvode o našem trošku.

 

NARUČIVANJE I KUPOVANJE PUTEM WEB STRANICE www.exmall.hr

 

NAPOMENA: Usluge web stranice www.exmall.hr  mogu koristiti samo punoljetne osobe.

 

UVJETI KUPNJE

Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke, povrata i reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. 

- Isporučitelj (Prodavatelj) je EX-MALL d.o.o. (Podvršje 6, 10000 Zagreb OIB:97911753827, tel:012440052, email: exmall@exmall.hr)

- Kupac (potrošač) robe posjetitelj je web stranice www.exmall.hr  koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom ili virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI).

 

NARUČIVANJE

 

Proizvodi se mogu naručiti na dva načina:

  1. preko web trgovine eKupi na podstranici eKupi na glavnom izborniku (gotovinom, karticama, pouzećem)

  2. kreiranjem web narudžbe (stavljanjem u "košaricu") na stranicama webshopa na početnoj stranici (na glavnom izborniku označena kao "POČETNA") www.exmall.hr (Paypal, virman, uplatnica)

 

U načinu pod brojem 2. se klikom na određeni artikl otvara prozor sa opisom artikla i mogučnošću narudžbe ili plaćanja putem usluge PayPala.

 

Pokraj svakog artikla postoji opcija „DODAJ U KOŠARICU“. U tom prozoru možete odabrati količinu artikala.

Ako ste u košaricu dodali krivi artikl, kliknite na ikonu košarice čime će se otvoriti prozor košarice (narudžbe).

 

U tom prozoru postoji opcija „OBRIŠI“ kojom artikl možete maknuti iz košarice.

U istom prozoru potrebno je odabrati u koju zemlju se šalje naručena roba radi izračuna poštarine prema težini pošiljke.

Klikom na gumb "Ckeck out with PayPal" biti ćete preusmjereni na web stranicu PayPala gdje je potrebno uplatiti iznos narudžbe.

U gore navedenom prozoru pojedinog artikla možete odabrati opciju „NASTAVI KUPOVINU“ i nastaviti pregledavati webshop. U košaricu možete ubacivati nove artikle po proceduri jednakoj onoj kojom ste odabrali prvi artikl.

Kada sve artikle koje želite kupiti ubacite u svoju košaricu, možete je pregledati pritiskom na opciju "MOJA KOŠARICA", koja se nalazi u gornjem desnom dijelu web stranice. Ako ste odabrali sve što vam je potrebno, klinite na gumb "Ckeck out with PayPal".

Nakon izvršene uplate biti ćete preusmjereni natrag na našu web stranicu i otvoriti će se prozor "NAČINI ISPORUKE". Ovdje možete odabrati želite li robu osobno podići u našoj trgovini ili želite dostavu putem kurirske službe. Nakon odabira načina isporuke pristinite opciju "DALJE".

 

Ako ste izabrali način isporuke kurirskom službom, otvorit će vam se prozor s vašim podacima.

Ako pošiljku treba dostaviti na adresu naznačenu u korisničkim podacima, pritisnite opciju "DOSTAVI NA OVU ADRESU". Ako želite da pošiljka bude poslana na neku drugu adresu, odaberite opciju "DODAJ NOVU ADRESU". Kada dodate novu adresu, moći ćete odabrati adresu na koju će pošiljka biti poslana.

 

Ako želite da pošiljka bude poslana na adresu koja nije vaša adresa stanovanja, otvorit će se prozor "ADRESA ISPORUKE RAČUNA". U tom prozoru možete odabrati adresu na koju će biti dostavljen račun. Ova je opcija vrlo praktična ako artikl kupujete kao rođendanski poklon.

Nakon što završite s dosadašnjom procedurom kliknite na opciju "DALJE".

 

Pritiskom na opciju „DALJE“ otvorit će vam se opcije plaćanja.

Možete odabrati plaćanje karticom ili virmanom.

Plaćanje virmanom vrši se putem banaka, pošte ili sličnih ustanova. 

Virmanom se smatra plaćanje putem banaka, pošta te sličnih ustanova. Plaćanje karticom odnosi se na kreditne kartice.

Plaćati možete VISA, MASTERCARD, DINERS, MESTRO i AMEX karticama.

 

Ako odaberete opciju plaćanja virmanom ili gotovinom, možete odmah odabrati opciju "DALJE". Bit ćete preusmjereni na stranicu "POTVRDA". Na toj stranici dobro provjerite jeste li unijeli točne informacije.

Ako primijetite pogreške, sadržaj svakog polja možete promijeniti biranjem opcije "PROMIJENI". Tada ćete moći promijeniti neispravno unesene podatke.

Nakon što provjerite ispravnost podataka odaberite opciju "NARUČI" ako želite završiti proces i naručiti artikle ili opciju "ODUSTANI" ako ste se predomislili.

 

Nakon što odaberete opciju "NARUČI", otvorit će se prozor s porukom "Vaša narudžba je zaprimljena. O statusu vaše narudžbe bit ćete obaviješteni e-mailom."

Ako želite, narudžbu možete isprintati.

Na vašu e-mail adresu stići će poruka s predmetom "EX-MALL-potvrda vaše narudžbe", što znači da je vaša narudžba zaprimljena. 

Kada EX-MALL isporuči vašu pošiljku, na mail će vam stići poruka s predmetom "EX-MALL-Status Vaše narudžbe". U toj ćete poruci dobiti informaciju da je pošiljka krenula prema adresi koju ste naznačili kao adresu za dostavu kupljenih artikala.

 

Ako prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve naručene proizvode, isporučit će raspoložive te o tome obavijestiti kupca e-mailom odnosno telefonom zajedno sa informacijom o dostupnosti i predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda. Ako proizvode nije moguće naknadno isporučiti, za neisporučene proizvode kupoprodajni se ugovor automatski raskida.

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari sukladno pozitivnim propisima, posebice sukladno Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske. 

 

 

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJENOG NA DALJINU

 

Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.

 

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana: (a) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed – u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora; (b) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki; (c) kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe – ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period.

 

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu vratite ili je predajte nama ili putem kurirske službe bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

 

Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

 

1. ugovor o uslugama prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena

2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu, koje su izvan utjecaja prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava kupca na jednostrani raskid ugovora

3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji kupca ili koja je jasno prilagođena kupcu

 

UVJETI POVRATA - UMANJENJE VRIJEDNOSTI PROIZVODA

 

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Zbog toga EX-MALL preporuča svojim kupcima:

 

- dobro pogledajte karakteristike proizvoda koje su navedene u ponudi na internetskoj stranici EX-MALLa prilikom izbora proizvoda 

- ako je ambalaža oštećena, nemojte preuzimati proizvod, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati u EX-MALL jer se u suprotnom smatra da ste preuzeli proizvod s neoštećenom ambalažom

- ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda (postoci u tablici)

- pregledajte proizvod, ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen je dio, uslijed transporta ili krivog skladištenja proizvod je ogreben), što prije obavijestite EX-MALL i vratite proizvod bez korištenja, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda

- ako proizvod nema vidljivih oštećenja, pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i  funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na bateriju, pregledajte funkcionalnost artikla, pažljivo pregledajte upute) i ako niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti, ali nemojte proizvod koristiti, njime rukovati, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda 

 

EX-MALL d.o.o. utvrđuje uvjete povrata − postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.  

 

  1. Postotak umanjenja iznosa povrata u odnosu na stanje originalne ambalaže uz proizvod vraćenog proizvoda:

 

Stanje ambalaže:

 

Neoštećena ambalaža: 0%

Oštećena ambalaža: 30% 

Bez  orginalne ambalaže: 50%

 

      2.       Postotak umanjenja iznosa povrata obzirom na stanje vraćenog proizvoda:

 

 Stanje proizvoda:

 

Proizvod orginalno zapakiran: 0%

Proizvod nije korišten, već isključivo isprobana funkcionalnost: 20%

Proizvod korišten / oštećen: 50% - 100% (prema procjeni)

 

OPĆI JAMSTVENI UVJETI

 

EX-MALL d.o.o. obavezuje se isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom joj ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera.

 

Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je donijeti neispravni artikl te kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda.

 

Zamjena dijelova prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća ako u cjeniku za navedenu grupaciju artikala nije drugačije navedeno (npr. u slučaju reklamacije artikl se zamjenjuje 1 za 1 u garantnom roku). Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu EX-MALL d.o.o. neće preuzeti, već će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ako se prema proizvodu ne odnosite kao vlasnik, a njime niste zadovoljni, moguće ga je vratiti ili zamijeniti u roku 8 dana prolazeći proceduru namijenjenu za takve postupke.

 

Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe.

 

EX-MALL d.o.o. obvezuje se da će jamstvo za robu kupljeno u trgovini EX-MALL d.o.o. riješiti u primjerenom roku na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika koje su bitne i relevantne za tu vrstu proizvoda. Ako dolazi do zamjene proizvoda, kupac dobiva i novo jamstvo s novim proizvodom.

 

Prava iz jamstva ne utječu na ostala prava koja kupcu pripadaju po drugim pravnim osnovama.

 

EX-MALL d.o.o. uz svaki račun predaje ovaj jamstveni obrazac tj. upute o jamstvu te se sa potpisom na računu kupac slaže s uvjetima kupovine u EX-MALL d.o.o.  

 

Jamstvo ne vrijedi ako je kvar ili oštećenje uzrokovano:

 

- transportom nakon isporuke

- nepravilnom montažom i/ili nestručnim rukovanjem

- neprimjerenom radnom okolinom

- višom silom (potres, poplava, udar groma)

- zbog rabljenosti samog artikla (vidljiva oštećenja od mogućih udaraca, ispadanja, itd.)

 

 JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ PREDOČEN RAČUN ZA KUPLJENU ROBU

 

 

IZVANSUDSKO RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

 

U slučaju spora između kupca i prodavatelja moguće je podnijeti prijavu Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.

 

Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.

 

Mirenje pri centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.

 

Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.

 

POTVRDA PRETHODNE OBAVIJESTI

 

Prihvaćanjem ovih općih prodajnih i jamstvenih uvjeta potvrđujete da ste primili prethodnu obavijest.


Uživajte u kupovini iz vašega doma.


Vaš EX-MALL

RJEŠAVANJE SPOROVA

Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.

Pristup platformi:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

PayPal

3.

- web shop