EX-MALL d.o.o.  ZAGREB, Podvršje 6, tel. 01/2440-052, servis 01/2421-747

Ekspert za satove

mehanički satovi, quartz satovi, satni mehanizmi, budilice, timeri

 - najveći izbor kvalitetnih stojećih, zidnih i stolnih satova - jamstvo 3-5 god.

Način plaćanja

ZA PRAVNE OSOBE (veleprodaja, firme, trgovine, obrt) plaćanje je virmanom putem predračuna.

 Postupak plaćanja je slijedeći:

 

- kupac (pravna osoba) naručuje robu telefonski (tel.: 01/2440 052), faksom (fax 01/2421 752),

  e-mailom (exmall@exmall.hr) ili osobnim dolaskom.
- kupcu se izdaje predračun sa izračunatim iznosom vrijednosti robe.
- kupac uplaćuje navedeni iznos putem virmana, opće uplatnice u banci ili pošti na žiro račun firme

 

 IBAN: HR7524020061100047645    Poslovna banka : ESB (Erste&Steiermärkische Bank d.d.)

 
- nakon što je potvrda o uplati zaprimljena od strane EX-MALLa (dostavljena faksom, emailom ili 

  osobno uručena) kupac može preuzeti robu osobno ili mu se roba dostavlja sukladno dogovoru

  (poštom, Intereuropom).
- ako kupac nema mogućnost poslati potvrdu o uplati faksom ili emailom, Ex-mall će, nakon uplate

  slijedećeg radnog dana provjeriti stanje svog žiro računa i ako je uplata izvršena, roba će biti

  poslana kupcu.

 

TROŠKOVI TRANSPORTA
- za sve narudžbe čija vrijednost prelazi 1.500,00 kn (uključujući PDV)  DOSTAVA JE BESPLATNA,

  a za manje vrijednosti troškove transporta (poštarine) snosi kupac.

DOSTAVA POŠILJKE
Naručena roba se šalje preko firme Intereuropa ili Hrvatskom poštom na području cijele Republike Hrvatske. Moguće je i slanje u inozemstvo.
Rok uručenja je 1-3 radna dana za područje Republike Hrvatske.

REKLAMACIJE KOD PREUZIMANJA ROBE

Kada Vam dostavljač donese pošiljku, istu provjerite.
Ako primijetite oštećenja uslijed lošeg prijevoza, ili da je pošiljka otvorena, niste dužni potpisati i preuzeti takvu pošiljku a dostavljač je dužan napisati zapisnik o oštćenju. Dostavljač će nam vratiti oštećenu pošiljku i nova će Vam biti poslana. Kako biste ubrzali dostavu nove pošiljke, možete nam poslati e-mail poruku o oštećenoj pošiljci.

Ako sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi ili je proizvod neispravan, vratite nam ga, a mi ćemo Vam poslati ispravne proizvode o našem trošku.

 

REKLAMACIJE OD STRANE KRAJNJEG KUPCA

Reklamacije na robu primamo u garantnom roku (3-5 godina od datuma kupnje, ovisno o modelu) uz predočenje originalnog računa.

- web shop